Verzenden en levering
Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling wordt geleverd?
Bestel je op werkdagen voor 15:00 uur, dan wordt je bestelling dezelfde dag nog verstuurd via de pakketdienst.
Waar kan ik de status van mijn bestelling vinden?
Nadat we je bestelling hebben ontvangen gaan we direct aan de slag met het verzamelen van de producten. Zodra je pakket is afgegeven aan de bezorgdienst ontvang je een Track-and-Trace code in de mail. Hiermee kun je de voortgang van je bestelling volgen. Als je geen e-mail hebt ontvangen, neem dan gerust contact met ons op via info@natusport.nl.
Kan ik mijn bestelling annuleren of wijzigen?
Zodra je bestelling is geplaatst, gaan wij vrijwel direct aan de slag. Als je je bestelling wilt annuleren of wijzigen, neem dan direct contact met ons op via info@natusport.nl. We kunnen helaas geen wijzigingen aanbrengen als de bestelling al is verzonden. Je kunt wel annuleren als het nog niet door ons verwerkt is. Meteen contact opnemen is het beste.
Kan ik producten retourneren?
Ben je niet geheel tevreden met je aankoop? Retourneren van producten kan tot 14 dagen na aankoop van het product.
Onderstaande artikelen komen niet in aanmerking voor volledige terugbetaling.
– Waarvan verpakking geopend is.
– Beschadigde of gebruikte artikelen.
Graag ontvangen wij via de contactpagina je aanvraag voor het retour zenden van de artikelen. Je ontvangt per e-mail een retournummer, instructies en het retouradres waar u de zending naar kunt retourneren. Kosten voor het retour zenden zijn in zijn geheel voor jou.
Let op: Zending voldoende frankeren, bij niet voldoende frankeren wordt de zending niet aangenomen door de ontvanger!
Waar bezorgt Natusport?
Wij bezorgen in heel Europa.
Verzendkosten:
NL: €5,95. Gratis verzenden vanaf €40,-
België en Duitsland: €6,95, Gratis vanaf €50,-
Rest van Europa: €15,-, Gratis vanaf €75,-
Ik heb een beschadigd pakket ontvangen, wat kan ik het best doen?
Onze excuses voor het ongemak! Onze pakketten worden met veel zorg ingepakt, maar helaas kan er altijd iets kapot gaan tijdens het transport. Neem zo snel mogelijk contact met ons op via info@natusport.nl en voeg foto’s toe van de schade aan het pakket. We zorgen ervoor dat we het probleem snel oplossen en een vervangend product sturen of een andere oplossing bieden.
Producten
Voor wie zijn de producten van Natusport geschikt?
De producten van Natusport zijn bedoeld voor iedereen die zijn of haar voedings- of herstelbehoefte wil ondersteunen – zowel top- en recreatiesporters en mensen met een actieve levensstijl.
Wat maakt Natusport anders dan andere merken?
Bij Natusport richten we ons op hoogwaardige sportvoeding en supplementen voor top- en recreatiesporters. We hoeven niet de grootste zijn, maar we willen wel impact maken. We werken graag samen met onze sporters zodat onze producten blijven voldoen aan de wensen en behoeftes van de sporters zelf.
Ik ben topsporter, kan ik de producten van Natusport veilig gebruiken?
Natusport supplementen zijn voorzien van een NZVT-certificaat. NZVT staat voor Nederlands Zekerheidssysteem Voedingssupplementen Topsport. Dit systeem is ontwikkeld om topsporters en hun begeleiders de hoogste mogelijke zekerheid te bieden dat een product geen verboden stoffen bevat die tot een positieve dopingtest kunnen leiden.
Alle batches van onze supplementen worden onafhankelijk en grondig gekeurd op de afwezigheid van doping gerelateerde stoffen. Dankzij deze controles voldoen al onze producten aan de strenge normen van het NZVT.
Ik heb een allergie, welke producten kan ik gebruiken?
Als je allergisch bent of intolerant bent voor bepaalde ingrediënten (bijv. lactose, gluten, noten, etc.), is het belangrijk dat je vooraf de ingrediënten op de productpagina of het etiket controleert. We geven bij elk product aan of het allergenen bevat.
Alle batches van onze supplementen worden onafhankelijk en grondig gekeurd op de afwezigheid van doping gerelateerde stoffen. Dankzij deze controles voldoen al onze producten aan de strenge normen van het NZVT.
Kan ik Natusport producten na de houdbaarheidsdatum gebruiken?
Wij adviseren om de houdbaarheidsdatum niet te overschrijden. Na die datum kunnen we de werking of stabiliteit van de ingrediënten niet meer garanderen.
Hoewel ouder poeder of tabletten niet per se direct schadelijk hoeven te zijn, kan de kwaliteit minder zijn – de voedingswaarde of effectiviteit kan afnemen.
Wat is het verschil tussen Whey Protein ISOLATE+ en Recovery Sport Shake?
Whey Protein ISOLATE+ is een eiwitpoeder – het levert hoogwaardige eiwitten en aminozuren, snel opneembaar, en is vooral bedoeld om je eiwitinname te verhogen. Ideaal voor spieropbouw of om aan je eiwitbehoefte te voldoen. Het bevat verder vrijwel geen koolhydraten en vet.
Recovery Sport Shake bevat hoogwaardige eiwitten en koolhydraten. Hiermee ondersteunen we het spierherstel en vullen we energievoorraden snel weer aan. Dit is vooral belangrijk na intensieve trainingen of wedstrijden waarbij je koolhydraten verbrand.
Kan ik meerdere Natusport producten met elkaar combineren?
Ja, dat kan. Veel producten vullen elkaar juist aan. Zo kun je een Whey Protein ISOLATE+ combineren met creatine, Multi Sport Gold of met Visolie Omega 3. Let er wel op dat je de aanbevolen dagdoseringen niet overschrijdt en voorkom dubbele inname van bepaalde vitamines of mineralen.
Daarnaast kan je de Isotonic Sportdrink perfect combineren met onze repen en gels tijdens intensieve trainingen en wedstrijden.
Hoe moet ik de producten van Natusport bewaren?
Bewaar onze supplementen op een droge, koele plek en sluit de verpakking altijd goed af. Zo blijven smaak en kwaliteit optimaal. Buiten bereik van baby’s en kinderen houden.
Staat jouw vraag hier niet tussen?
Vul dan dit formulier in, we helpen je graag verder.